22. června 2014

nová hračka

Mám doma vytvořený nový krásný šicí (tvořící) koutek.


a teď se mi podařilo získat i nový (staronový) šicí stroj. Je to pár let starý Janome 6600 a mám z něj velikou radost. Konečně jsem vyměnila "dětský" šicí stroj za ten dospělácký :-) Nevěřila bych, že se dá šít tak potichu. A ty vychytávky jako odstřih nitě a automatické zapošívání - paráda. Taky už se těším až si vyzkouším různé krásné typy stehů.



Zatím jsem ho jen otestovala na zkracování závěsů, ale už mám nachystáno na římskou roletu do dětského pokojíčku a taky mám předpřipravená nějaká podkafíčka a pytlíčky na levanduli.

Snad teď budu mít na šití víc času, protože za čtrnáct dní přestávám chodit do práce. Náš malý chlapíček pěkně roste a už se na něj moc těšíme. Jen ještě musíme dva měsíce počkat.


 

4 komentáře: