25. listopadu 2013

už je skoro zima

Dnes už venku začala zima. Ještě, že jsem stihla zazimovat balkón. Choulostivé kytičky jsou na chodbě a ty, které můžou přezimovat venku dostaly služivou a hřejivou polystyrenovou bednu :-)

Ještě přesvědčit muže, aby mi připevnil na zábradlí krmítko ať mám výhled na krásné ptáčky (loni se nám podařilo vyfotit kromě sýkorek i strakapouda a taky hejno brkoslavů.
 
 
 
na balkoně mi teď ještě kvetou listopadky a po večerech svítí lucerny

 
 
 
No a když začíná zima a blíží se vánoce, tak je třeba připravovat i vánoční dárky. Já už mám vyrobené kalendáře.
 
S balíkem kalendářů mi dnes dorazil i balík vyšívacích bavlnek. Dnešní odpoledne jsem strávila jejich tříděním.
 

 
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. Hmm, kalendáře - a já prý nic nedostanu :-)))

    Jinak krásné fotky - ti ptáci se ti fakt povedli.

    OdpovědětVymazat