14. února 2011

Můj šicí koutek

Poslední dobou jsem se po hlavě vrhla na šití a k tomu je potřeba mít z čeho šít ..... A tak jsem rozšířila svou zásobu látek a najednou jsem zjistila, že je nemám už kam dávat. Nakoupila jsem police a krabice a mám obrovskou radost z toho jak se mi to povedlo ...


8 komentářů:

  1. Luci, krásný koutek. Tady s eti musí krásně šít a tvořit ;)
    Tiše závidím, přála bych si mít doma svůj koutek, kde bych se mohla "zašít" :) Třeba někdy v budoucnu na něj dojde...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci! To je radosť pracovať! Tak trochu ti závidím, ja o svojom kútiku zatiaľ len snívam.
    Pekný deň.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, koutek máš úžasný!!!! Brala bych ho všemi deseti!!!!

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Luci moc krásný koutek, už jednou jsem ho to obdivovala:-) A hafánci jsou super dvojka:-) komentář David jsem psala já ( neodhlasila jsem manžela na google učtu:-) hezký den ifčulka

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, parádní koutek. Moc se mi líbí :)Musí být super pracovat tam.

    OdpovědětVymazat