30. prosince 2010

hajánci pro Dorku

Vytvořila jsem další dva hajánky, tak trochu na objednávku :-) Byli jako vánoční dárek pro mou (skoro)švagrovou Dorku. Snažila jsem se aby barvičky ladily s její ložnicí a doufám, že se mi to podařilo.

Tak ať hajánci hlídají krásné sny :-)


5 komentářů:

  1. Milá Lucko, Hajánci se ti moc povedli a radost bude jistě veliká, kdo by se taky neradoval.
    Krásný nový rok
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, už jsem je obdivovala na picassu, nádhera fakt!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Luci,hajanci urcite prinesli moc radosti, jsou krasni!!!
    Vse nejlepsi do noveho roku tobe a cele rodine a na shledanou v 2011....

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásní! Kdyby byl Vítek víc na tyto věci, hned bych si u Tebe taky zadala objednávku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. hajánci pro mě byli velkým překvapením a s naší ložnicí ladí báječně. Přijeď si je, Lucko, vyfotit přímo na místo činu:-) Dorka

    OdpovědětVymazat