15. března 2010

Získala jsem ocenění!!!

Od své milé kamarádky Evíka jsem získala své prní ocenění. Blog nemám dlouho, a proto mně toto ocenění tím víc těší. Děkuji



7 věcí o mně
1.mám ráda všelijaké tvoření. Nejvíc se bavím vyšíváním, pak patchworkem a šitím vůbec. Taky chci znovu zkusit háčkování.
2. baví mně focení. Moc mi to zatím nejde, ale snažím se zlepšovat. Pokud mám čas, tak si ráda s fotkami hraji a tvořím alba
3. ráda cestuji a poznávám nová krásná místa ať už jde o památky nebo o přírodu.
4. miluji svou rodinu a hlavně svého přítele, děti zatím nemáme a tak nám je nahrazují zvířátka (kocourek Vincek a pejsek Ája), se kterýma si pěkně vyhrajeme :-)
5. mám ráda přírodu, procházky, zahradu a kytičky v ní.
6. mám ráda dobré jídlo všeho druhu :-)
7. a co bych o sobě ještě napsala? V rámci odstranění veškerého přebytečného času jsem se vrhla na studium, tak mi drže palce při zkouškách :-)))

Nominovaní - nevyhnu se tomu aby se jména neopakovala, ale rozhodla jsem se, že budu nominovat blogy, kam moc ráda chodím pro inspiraci nebo se jen tak kochat :-)
Hortenzie
Lena
Helča
Flo
Ifčulka
Iva
Sar

2 komentáře:

  1. Lucijeno,nevím,kam jsem kukala,že tak nádherný blog jsem objevila až dneska :-).Díky moc nejen za ocenění(kterého si velmi vážím),ale za plno krásné inspirace.Přeji Ti krásný večer,Flo

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, děkuji za ocenění a přeji úspěšné studium!!! Máš můj obdiv.

    Hezký večer. Šárka

    OdpovědětVymazat